معرفی کیف پول لجر
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

معرفی کیف پول لجر

احتمالاً در مورد انواع مختلف کیف‌های ارز دیجیتال مطالب زیادی شنیده‌اید، با این وجود، چنین گزینه‌های متنوعی، انتخاب معتبرترین آنها را دشوار می‌کند. امروز، به کیف پول Ledger Nano S نگاهی خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که چقدر امنیت دارد. Ledger Nano S یکی از محبوب‌ترین و توصیه شده‌ترین کیف‌های ارز دیجیتال موجود در بازار است. با این حال، ذکر این نکته مهم است که شما برای ذخیره‌سازی بیت کوین‌های خود در واقع باید کیف پول Ledger را خریداری کنید. در این بررسی، ما کیف پول لجر را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه کار با آن را توضیح می‌دهیم. ما همچنین مزایا و معایب و همچنین ویژگی‌های امنیتی آن را بررسی خواهیم نمود. در آخر، نحوه تنظیم و همچنین دریافت و ارسال ارز را به شما نشان خواهیم داد. این بحث را ابتدا با نگاه کلی بر مزایا و معایب و سپس با معرفی کامل کیف پول لجر رمزیتال شروع می‌کنیم: مزایا امنیت بسیار بالا حفاظت در مقابل آسیب فیزیکی پشتیبانی از بیش از ۱۵۰۰ ارز و توکن معایب قیمت بالا کیف پول لجر چیست؟ کیف پول لجر Ledger Nano S که به آن کیف پول لجر نیز گفته می‌شود، یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت ذخیره کنید. علاوه بر این  به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلفی را نیز ارسال و دریافت کنید.

شرکت پشت Ledger یک شرکت نوپای فرانسوی است که اولین کیف پول خود را در سال 2014 منتشر کرد. از آن زمان، آنها به یک رهبر بازار در صنعت کیف پول سخت افزاری تبدیل شده‌اند. در حقیقت، کیف پول لجر آنقدر موفق است که بیش از 1 میلیون دستگاه فروخته است! کیف پول سخت‌ افزاری لجر چیست؟ قبل از اینکه نحوه عملکرد کیف پول سخت افزاری را توضیح دهیم، بهتر است نحوه عملکرد کیف پول نرم افزاری را درک کنید. اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شده خود را در کیف پول نرم افزاری ذخیره می‌کنند که می‌تواند از طریق رایانه / لپ تاپ یا دستگاه همراه دانلود شود. این کیف‌ها مزایای زیادی دارند، از جمله اینکه برای ارسال ارز به شخص دیگر بسیار راحت هستند و همچنین رایگان هستند. با این حال، آنها گاهی اوقات در معرض هک شدن قرار دارند. این به این دلیل است که یک هکر قادر به نصب بدافزار بر روی دستگاه و آلوده کردن رایانه کاربر به وسیله کی‌لاگر است که به وی امکان می‌دهد کلیدهای خصوصی کیف پول شما و ارزهای دیجیتال ذخیره شده در آنها را بدزدد. این تفاوت کیف پول‌های سخت افزاری مانند Nano Ledger S است.

 به جای اینکه کلیدهای خصوصی و ارزهای رمزپایه شما روی یک پلتفرم نرم افزاری نگهداری شوند، آنها بر روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری می‌شوند! این همچنین بدان معنی است که ارز‌های شما همیشه بصورت آفلاین نگه داشته می‌شوند و دسترسی از راه دور را برای دیگران غیرممکن می‌کند. اگر یک هکر بخواهد ارزهای رمزنگاری شده در کیف پول لجر شما را بدزدد، نه تنها باید دستگاه را بدزدد، بلکه به پین ​​مخفی شما نیز احتیاج دارد. ویژگی‌های امنیتی حتی از این هم بیشتر است، اما بعداً در مورد آن با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد! بنابراین، اکنون که می‌دانید کیف پول لجر رمزیتال چه کاری انجام می‌دهد، بیایید بررسی کنیم که Ledger Nano S چه ارزهای دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند! 





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: